Obecnie w natłoku różnych marek i witryn sklepowych w galeriach handlowych, aby przyciągnąć uwagę potencjalnego klienta należy się wyróżniać. Istotną sprawą jest spójność wizerunku sklepu z produktami i usługami, które ma do zaoferowania. Często tak naprawdę ułamek sekundy może zadecydować o tym czy przechodzień przekroczy witrynę i czy zostanie w niej dłużej.
To samo tyczy się restauracji, czy obiektów z wszelkiego rodzaju usługami, jak np. salony fryzjerskie. To jakie wywrą pierwsze wrażenie może być rzeczą kluczową. Podłoga i położona na niej wykładzina stanowi komplementarny element takiego wizerunku.
Spójność wizerunku z ofertą budzi zaufanie, jego rozpoznawalność i indywidualność pozwala marce łatwiej zapaść w pamięć. Aspekt psychologiczny jest tutaj niezwykle istotny, komfort przebywania w danym pomieszczeniu buduje także kontakt z powierzchnią po której stąpamy.
Poniżej galeria kilku inspiracji od Forbo, jest to część rzeczywistych realizacji przeprowadzonych z udziałem produktów producenta wykładzin.
Zachęcamy do kliknięcia w przyciski pod zdjęciami i do zapoznania się z naszą ofertą na wybrane wykładziny.
Apteka w Niemczech
Sieć sklepów Simons w Kanadzie
Sklep Run Colors w Poznaniu
Cafeine w Szczecinie
Salon Liebeskind w Berlinie
Sklep „Colour Me Space” w Korei
Materiały: www.forbo.com