Wygląd sklepu ma ogromne znaczenie. Podkreśla wyrazisty wizerunek marki co przekłada się na zdobycie uwagi potencjalnego klienta.
Podłoga to jego komplementarny element, jej wybór nie może być bagatelizowany przy planowaniu designu wnętrza.
Podłoże w sklepie bezpośrednio wpływa na odczucia klienta, zarówno komfortem w kontakcie, jak i swoją estetyką wykonania. Oprócz wizualnych dochodzą aspekty techniczne. Ze względu na duże natężenie ruchu wykładzina położona na powierzchni handlowej powinna być wytrzymała i odporna na zużycie. Również takie aspekty jak antypoślizgowość, oraz tłumienie kroków nie powinny być pominięte przy wyborze.
W przypadku centrów handlowych, realizując swoją koncepcję należy pamiętać, że obecnie to nie tylko miejsca wykonywania zakupów. Ostatnimi laty uzyskały one także rangę miejsc spotkań i spędzania wolnego czasu, oferujących kulturę i rozrywkę. Te okoliczności i związany z nim napływ ludzi dodatkowo stwarzają okazję do zdobycia klienteli, którą należy wykorzystać jak najlepiej.
Firma Tarkett to jeden z czołowych producentów wykładzin na świecie. W swojej ofercie posiada bogaty wybór wykładzin, które znajdą zastosowanie zarówno w dużych centrach handlowych, jak i w małych butikach.
Jako dystrybutor wykładzin obiektowych Tarkett zachęcamy do zapoznania się z ofertą na naszej witrynie
Wykładziny PVC heterogeniczne do sklepów