Tarkett Wykładziny – EURO-MAT 2015
Jak co roku, kwiecień w Hiszpanii oznacza event Euro-Mat, który gromadzi dostawców i sprzedających z całej Europy. W tym roku, jedną z 50 zaproszonych firm została firma Tarkett. Spotkanie, mające na celu wzmocnienie współpracy biznesowej oraz przegląd nowoczesnych trendów rynkowych upłynęło pod tematem rosnącego znaczenia handlu elektronicznego i międzynarodowego biznesu dla rynku budowlanego. W czasie eventu przeprowadzono również ponad 620 indywidualnych spotkań pomiędzy zarządzającymi, dyrektorami sprzedaży oraz właścicielami firm.
„Walka” o nagrodę dla dostawców Euro-Mat opierała się na trzech głównych kryteriach: zaangażowanie, komunikacja, współpraca. Tarkett będący głównym producentem podłóg drewnianych i laminowanych wygrał kategorię, stając się jednym z sześciu uhonorowanych firm. Na podium stanął tuż obok tak znanych przedsiębiorstw jak Bosch czy Saint-Gobain.
Zdobyta nagroda odzwierciedla świetny rozwój sieci sprzedażowych i sukces firmy Tarkett we współpracy z innymi.
Eventy Euro-Mat, czyli wiodącej w Europie organizacji zrzeszającej budowlane firmy i sieci handlowe ma na celu wzmocnienie konkurencyjności między średnimi przedsiębiorstwami budowlanymi oraz sieciami handlowymi w Europie poprzez współpracę z międzynarodowymi dostawcami.
Źródło: www.tarkett.pl